PÖLTSLIGT HÄNDER DET

     Publicerat: 2011-01-27 Kl: 09:08:20 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

jag är lite i extas denna morgon. kerstin har sovit 11,5 timme och detta UTAN att äta klockan 06 :D WOHO! första natten helt utan mat alltså. det är stort! jag har vart vaken sedan halv 7 helt nervös för att något skulle va fel hehe...

hon var knurslig med maten igår kväll, åt bara 100ml, så jag kände ju att jaha då blir det väl mat vid 3 eller nått. hon kom inte i säng förrns 20.55 för hon hade svårt å bajsa igen så vi hade lite bestyr. men sedan somnade hon på 5 minuter... vid 3 hörde jag att hon vaknade till, men jag avvaktade, och inom 1 minut hade hon somnat om. sedan vid 6 vaknade jag, tänkte att snart vaknar hon väll men nähä? klockan kvart i sju cirka vaknade hon till igen, men somnade snabbt om IGEN. jag låg häpen i sängen. och fortsatte så till 8, då kan tänkte att ok, sover hon till 8.30 så väcker jag henne. vid 8 där så vaknade hon till, jag översvämmades av "mycke vill ha mer" och testade ge henne nappisen, och JAHA hon somnade om IGEN. halv 9 så började jag föra lite liv, pratade med vovvarna slog upp datorn, å då vaknade hon. men det var ingen desperat bebis som vaknade då utan en nöjd å glad som övade pruttljud. som att hon lixåm helt missat att hon inte ätit sin frukost och att allt var som vanligt haha.

och, vad händer idag då? jo, idag ska jag, kerstin och hundarna hem till annelie och edvard. det blir trevligt :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: