Opel-baby

     Publicerat: 2011-01-21 Kl: 13:33:10 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



Nu har vi vart företagsamma. jag fick äntligen tummen ur att åka till Opel å byta lampan på bilen. Fick vänta en stund i bilhallen och kerstin var så snäll så, inte ett pip, bara glad fast att vi fick vänta en hel timme. Verkstadsgubbarna hade 15min lunch kvar när vi kom nämligen... Duktig tjejj iaf!

Tog en extra sväng med bilen efteråt så hon fick sova lite, körde till mc Donalds och köpte mat som jag nu smaskat i mej. gott gott gott! Nu ska jag städa!
Postat av: Emma

Du måste sluta skriva om McDonalds.. blir sååå sugen :)Nu skriker hela magen efter en McFeast som dryper av fett och pommes med fet ostdipp till...Mmmmm

2011-01-21 @ 14:44:59
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Theres

Duktiga Kerstin! :) Hehe, så är det McDonalds reklam på bloggen också. Är du sponsrad? ;)



Ja vad roligt! Det låter jättebra. Är du här några dagar då eller?

2011-01-21 @ 15:22:09
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: