oh lord

     Publicerat: 2011-01-18 Kl: 09:28:41 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


Är det någon som har ett tipps hur man kan styra av dessa illtjut min dotter börjat praktisera?
i natt höll jag på å bli tokig haha när hon vaknar till är inte hennea första tanke "mmm lägga mej på sidan å somna gott om" utan "AHA! måste kolla så jag har min röst kvar och att jag fortfarande kan prutta med munnen ! "aaaaaooooiiiiii aiiiiiiiiiiiiiii ahhoooaaaaa prrrrrrrrutt prrrrrrrrrutt" suck... hon la sej tidigt igår redan 20.20 så inatt var hon hungrig redan 4... sedan tog det FYRTIOFEM minuter innan hon behagade somna om och det var efter att jag gett upp å gått upp å pluggat igen tjut&prutt-truten med nappisen... *uppgiven*...

en bra sak iaf, iomed att hon la sej 30min tidigare än vanligt vaknade hon åxå lite tidigare. tycker 9 är en bra tid å vakna, 9.30 e lite sent. :)
Postat av: Ulrika

Hej, Det är nog bara att stå ut med röstträningen:) Vi har haft det så ett bra tag också. Vaknar mitt i natten o pruttar med munnen o ser jätteglad ut:(

2011-01-18 @ 09:50:59
Postat av: sara - mamma till wilda

Tyvärr. Inga tips. Det är nog bara att stå ut hihi

2011-01-18 @ 11:54:56
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Theres

Ja visst är det helt fantastiskt??! Man blir lika förundrad och stolt varje gång :) Det är så stort allt det här och svårt att greppa ibland!



Gud de där tjuten ja.... Du hörde kanske Signe på filmen? Hon låter så där väldigt mycket men oftast högre. Hon började prutta också för cirka två månader sedan vilket fortfarande är väldigt roligt. Men vet du!? Hon sa "mamma" igår! :) Vet inte om hon menade mig men hon sa det i alla fall, klart och tydligt :D

2011-01-18 @ 12:26:08
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: