nya nappisar

     Publicerat: 2011-01-15 Kl: 12:51:00 | I kategori: Mamma-tankar | 3 kommentarer

idag har jag beställt nya nappar. efter att blivit inspirerad av Edvard som hade napp från 6mån så testade vi idag. och det funkade ju bra, kanske är dom lättare å hålla kvar? nu har hon ju inte napp så mkt alls, men tycker det är så kul och vill gärna matcha den till dagens outfit ;) så jag beställe ett nytt gäng från MAM's hemsida. blir ju att gå upp en storlek på nappisar snart oavsett... (och det är ju inte frågan om en förmögenhet trotts allt...)



en i varje färg, så vi kan matcha alla kläder ;)
Postat av: Emma

Åh vad söta...måste med beställa!!

2011-01-15 @ 14:12:41
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Grynet

Jättefina nappar!!! Coolt att man kan beställa från deras hemsida. Det måste jag kolla in. Båda våra grabbar har ju napp och det är skoj med lite udda!

2011-01-15 @ 21:06:54
Postat av: Bea - Stolt mamma till Alexis

Åh vad söta! Får ta och gå in och kika. Alexis är en latextjej och jag tycker inte det finns lika mycket variation på nappmönster då tyvärr =( men det kanske finns mer på deras hemsida!



Kram Bea

2011-01-16 @ 10:19:54
URL: http://hemmahosbea.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: