me surtant.

     Publicerat: 2011-01-31 Kl: 12:42:40 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


i förmiddags intog jag rollen som surkärring.
vi bor ju granne med en skola. detta i sej stör inte oss, mer än att man ser barnen på skolgården, men det är ju inget störningsmoment. MEN i morses. hörde nått som bankade, och massa röster. kollar ut, och jaha, där är en hel jävla hjord med kids som leker utanför vårt hus, utanför min uteplats, springer in å ut genom grinden här ute, bankar på vårt hus å på sophuset. slängde på mej morronrocken och stördade ut och sa åt dom å leka på sin skolgård istället. dom gick ,men såfort jag stängt så kom don tillbaka. så jag, ut igen och skrek åt dom att försvinn härifrån ni får inte vara här, det är privat. polly sprang ut med och skällde och då pep dom iväg fort haha. tack polly. men sen var det nån enveten snorunge som IGEN spang in här vid min uteplats å då jävlar. släppte ut båda hundarna och jag sa åt honom igen. då stack han. sedan mailade jag rektorn och sa att dom får ta upp med sina elever och förtydliga att våra hus är inte deras lekplats och dom får hålla sej på skolgården. fick svar direkt att hon skulle prata med personalen. perfekt! :) jävla snorungar asså.

nåja! nu ska jag mata lille K här å sen är det snart dax att bege sej till annelie =)
Postat av: simpen

Go get em, tiger!

2011-01-31 @ 15:58:08
URL: http://www.genocideinc.com
Postat av: Louise

Helt rätt gjort! Här springer "snorungar" genom trädgården på helgerna. En kväll hade vi fotspår på båda bilarna. Sen buskörs det på gatan dag som natt. Väntar bara på att någon ska få sladd på bilen och köra in i någons hus eller bil.

2011-01-31 @ 18:00:55
URL: http://www.Lussefia.bloggsida. Se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: