living on the ege!

     Publicerat: 2011-01-25 Kl: 11:52:01 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



idag har vi stannat inne och helt trottsat vårat schema, bara sådär! living on the edge! nej då... men idag sket vi i promenad, ush det blåser och var så ruggigt och jag kände bara att neeej jag orkar inte. inte idag. så idag får kerstin sova lunch-lur i sin säng. tog en liten stund för henne att somna, 10min, men nu sover hon. får vi se hur länge. brukar bli längre än 30min när hon sover inne, så då får man bara planera om sömnen lite. egentligen är det ju rätt lätt. jag utgår från ca 15tim sömn/dygn (vilket alltså verkar vara hennes behov!)... 12 timmar går till natten och då återstår 3 timmar till dagen. hon sover vanligen bara 2,5h på dagtid, men idag blir det säkert tre. får se när hon vaknar åså planerar jag utifrån det. lätt som en plätt :)

edit: hon sov sina vanliga 30min, så då kör vi somvanligt då, härligt :)


natten var bra, hon tog 40min på sej att somna (fattar inte varför, försöker se vad jag gör "fel" men jag tror bara det är som det är... och va gör det, när hon somnar sover hon som en liten gris...) i natt sov hon gott till hon åt å sen sov hon vidare tyst å lungt. back o track.

i eftermiddag blir det jobb igen! tjoho, trevligt. ska fortsätta riva i mina foderpåsar, ta vid är jag slutade förra veckan. få lite struktur, efter att andra haft hand om mitt hjärtebarn haha.. ush, oreda och kaos. *ryser*.

när jag kommer hem blir det god mat, hoppas jag, markus fyller ju år. hihi stackarn får köpa å laga sin egen fördelsedagsmat. jag får bju igen imårrn <3

ha en fin dag!
Postat av: Theres

Oj, verkligen living on the edge! ;)



Hur går det med Kerstin och hundarna förresten? Försöker hon suga på dem som Signe gör med våra katter? :P

2011-01-25 @ 14:49:35
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: