inte lika som bär

     Publicerat: 2011-01-26 Kl: 18:35:53 | I kategori: Kerstin | 5 kommentarer



Hörrni, är vi nå lika eller, jag och Kerstin?
Postat av: Emelie

Jo men jag tycker faktiskt att ni är jättelika! Kanske inte just på denna bilden men jag har tänkt på det massor av gånger att hon är så himla lik dig!



Wille är en exakt kopia av sin pappa, nästan skrattretande lika! Hade jag inte vetat med säkerhet att jag klämt ut den där ungen skulle jag nästan börjat fundera på vem som är mamma egentligen, för mig är han då inte lik! ;D



Återbesök på klinik med S idag, och tyvärr är det nog slut nu. Agria ska bara säga sitt så får han somna sen, lilla gubben... Som vi kämpat! Men han är 19 år nu och prognosen är urusel. Kram på dig!

2011-01-26 @ 20:19:50
URL: http://emmieliving.blogg.se/
Postat av: Nina

Ni har väldigt lika ögon! Men svårt när det inte finns bild på pappan också så man kan jämföra. Snor din idé och lägger upp bilder som ni kan jämföra ;)

2011-01-27 @ 07:59:02
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Emma

På denna bilden tycker jag att ni är lite lika över ögonen och näsan, men irl tyckte jag att ni kunde vara lika i vissa ögonblick men inte så att man tänkte "omg vad lika de är"... men det är ju så svårt att se när de är bebisar. Här tycker vi istället att Nico är lik typ varenda släkting vi har.. som en liten kompott av allihopa :)

2011-01-27 @ 08:01:35
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Carro

Håller med Emma. På denna bild är det på näsa och ögon man ser släktskapet er emellan :-)

2011-01-27 @ 22:05:00
URL: http://tallolin.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Jag har bara läst bloggen, och håller med de Emelie har skrivit. Kanske inte på denna bild, men jag brukar sitta och finna mej tänka; "Guu så lika dom är!" hela tiden, och jag brukar har svårt att se vilka som är enäggstvillingar ;)

2011-01-29 @ 21:10:10

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: