gonatt-visa

     Publicerat: 2011-01-13 Kl: 12:31:30 | I kategori: Mamma-tankar | 2 kommentarer



"turn out the light, just say goodnight to yourself"

sjunger ni nån nattis-visa för era barn? jag gör det ibland, på dagen om hon har svårt å komma til ro. det brukar faktiskt funka om jag böjer mej över henne å har mitt ansikte lixåm nära henne åså om jag sjunger tyst... brukar inte behövas många rader. men ovanstående låt är iaf den jag brukar sjunga. ingen imse vimse spindel eller annat barn-tjafs här inte ;)
Postat av: Emma

Om jag försöker sjunga lite när Nico skall somna så spärrar han upp ögonen och stirrar på mig som om han vill säga: "Är du dum i huvudet eller?! Sjunger du?! Jag försöker ju för faen sova här!" :)

2011-01-13 @ 13:55:09
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag skrev precis lite om det :D



Jag sjunger "Björnen sover" och då blir hon alltid lugn!

2011-01-13 @ 15:58:40
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: