god morgon!

     Publicerat: 2011-01-17 Kl: 10:13:59 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

här sitter jag! på golvet, med en nyäten kerstin brevid mej som pruttar med munnen så sputtet flyger runt lägenheten. hon har verkligen dille på det där pruttandet. hon har även infört läten som låter som vildvittrorna i ronja rövardotter, härregud så o-guligt! speciellt när hon praktiserar detta även på natten när hon vaknar till. jag har inte ens ork att vänta på att hon ska somna om själv, för hon skriker så högt och pruttar så mkt med munnen så de tär omöjligt för mej att somna om till det ljudet så jag har gått upp säkert 3 gånger i natt å gett henne nappen å lagt henne på sidan så hon somnat direkt, för jag orkar inte lyssna på henne :S (3 gånger är kanske lite för många andra, men jag brukar inte behöva gå upp mer än max en gång å hon sover vanligtvis utan nappen hela natten efter att hon somnat med den på kvällen...)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: