god eftermiddag :)

     Publicerat: 2011-01-13 Kl: 16:52:14 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Kerstin handlar till sej själv och pappsen

Jahapp då har denna dagen snart gått med dårå. idag har lilla föken sovit bra på dagen, 1,5 timme på fm och nu snart 1h på em, får se hur länge hon sover. hon fick somna i spjälisen för första gången på dagen nu på em, har burit över henne i ett par dagar så hon vaknat där. det var iaf inga problem. så skönt å få ha soffan för sej själv :P...

idag har jag även dragit in på nappanvändandet lite till. hon brukar ju få ha den när hon ska sova och när vi åker bil. idag rök den i bilen med. hon fick den helt enkelt inte. satt å gapade lite å väntade på att den skulle uppenbara sej men ikke sa nicke, och det gick ju fint. vill inte att hon ska vara helt beroende av sin napp, tycker det räcker å ha den när hon ska sova :) (och som en plugg om hon väsnas på olämplig plats hehe)
Postat av: Theres

Haha, vilken söt bild! :)



Vad kul att hon redan har börjat ta sig framåt. Hon verkar vara en "lätt" bebis Kerstin. Bra att ni har kunnat ha henne på golvet så mycket. Första tre månaderna fock vi bära Signe konstant på grund av kolik, hunger och utslag så jag förväntar mig ingenting extraordinärt vad gäller krypandet :P

2011-01-14 @ 10:17:07
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: