fot är gott

     Publicerat: 2011-01-01 Kl: 21:03:09 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer



hej hopp! det blir lite dåligt bloggande för jag sitter knappt vid datorn när jag är här. nåväl. idag har kerstin lärt sej två nya färdigheter, hon har börjat suga på fötterna mer avancerat och hon har börjar göra pruttljud med munnen så sputtet sprutar haha. dock äter hon riktigt dåligt och bara knorrar och krånglar vid maten. igår dock åt hon som en häst, 200ml alla mål, idag typ 120... å nu på kvällen bara 100ml så det lär bli en oroligare natt när hon käkat så dåligt suck...

nej hörrni, natti!
Postat av: Hanna

Hahaha! Vilken liten sötis! Och vad framåt hon är i utvecklingen :) Ungefär vilken månad lär dom sig sitta själva?

2011-01-01 @ 21:24:59
URL: http://hanna1988.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: