back home

     Publicerat: 2011-01-29 Kl: 18:06:39 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

sådär ja! nu är jag hemma. ALLA BORDE GÅ EN KURS I FÖRSTA HJÄLPEN! det borde alla kunna. det där första basic... såklart hoppas man att man aldrig behöver använda sina nya kunskaper, och jag hoppas att OM man måste det nångång, inte blir handfallen utan faktiskt agerar... blev lite långdraget mot slutet med sår och brännskador, men hela första delen med hjärt/lungräddning åsånt, var super!

Så nu är jag tillbaka igen! härligt att få höra att man är saknad på nätet en sådan här dag som man är frånvarande ;) hihi

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: