älskade

     Publicerat: 2011-01-23 Kl: 19:49:37 | I kategori: Bamse & Polly | 2 kommentarer


Mamma äter, vi väntar på sista biten!
för så funkar det här, man FÅR tigga för matte tycker det är sött ;)

/Bamse & Polly
Postat av: johanna

hihi skönt de inte bara är jag ;) hahaha men visst är de söta?! ;)

kram johanna

2011-01-24 @ 10:17:21
URL: http://varlilla.blogg.se/
Postat av: Filippa

=) Så länge in min hund hoppar upp med frambenen och på stolen så tycker jag också det är ok att hon tigger lite =P Men hon ska hålla sig på mattan och vänta till sin tur =)



Blev nyfiken på vad du skrev till mig innan, vad är det du anser som barnmisshandel i boken? Jag har visserligen bara läst några kapitel om just 3-4månaders och 5-6månaders.. Bara nyfiken, inget påhopp =)

2011-01-24 @ 12:23:20
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: