Tänk stärkande tankar!

     Publicerat: 2011-02-04 Kl: 09:52:07 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Tredje natten i rad med en liten Kerstin som sover 12 timmar utan att käka. Hon börjar visst tycka att hon växt ifrån det dära natta-målet kl 6 :D duktig tös! Om hon nu tänkt sätta detta som rutin så måste bara jag åxå börja chilla å slappna av å inte ligga på helspänn från klockan 6 hehe...

Det är svårt å ha tankarna nånannanstans än hos min vän idag... Han opereras denna morgon, och man kan inte göra annat än att tänka så mycket stärkande tankar man kan å bara hoppas för allt man är värd att allt går bra! Gör det ni åxå, snälla!!

Ha en fin dag!
Postat av: Emelie

Visst är det lyxigt att ha ett barn som sover länge!? Oliver har sovit skitbra från start och började sova 12 timmar när han var som Kerstin och det har hållt i sig sen dess och Lova verkar vara på samma spår, hon kan sova 6 timmar i rad. Lovely :)



Vi ska flytta till Pite så det är inte så mycket söderut men tillräckligt för mig :D

2011-02-04 @ 12:23:21
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: