söndag

     Publicerat: 2011-02-20 Kl: 13:31:32 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Så var det söndag, helgen går mot slutet. Har vart en toppenhelg, för vi har vart hemma båse jag och Markus hela helgen. Annars är han ofta på fotboll halva ena dagen, och förra helgen var ju jag i Borås åså. Imorses hade jag "sovmorgon" men jag kan helt enkelt inte sova men det är skönt å ligga kvar i sängen iallafall... Sedan har vi vart ute å gått. Gick till Farsta å handlade mat. nu ser Markus på film, jag sitter här och Kerstin sitter lite i sin gåstol. Inga mer planer för dagen.

Imorgon är det Augustimammaträff igen. Denna gången ska vi ses inne i stan på nått fik. Jag föredrar iofs att vara hemma hos nån, men denna gången är det fik så då gillar jag läget ;) Så jag och Kerstin ska in till the bid city å röjja. Åka äckel-tunnelbanan.

Vad gör ni en dag som denna?
Postat av: Linnea Jonasson

Ta med handspriten:)

2011-02-20 @ 15:36:42
URL: http://bihanget.blogspot.com
Postat av: Emma

Det är så fusk att ni kan träffas!!! Jag vill med vara med på Augustimammaträffar!!

2011-02-20 @ 19:04:39
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: