sol sol sol!!

     Publicerat: 2011-02-24 Kl: 10:30:18 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Halloj! Sikken dag! Sikket väder! Jag tänker inte ens gnälla över all snö för det är strålande sol å blå himmel och riktigt gott i solen så snön är bara fin en sådan här dag =).
Kerstin ska strax lägga sej å sova lunch, och när hon vaknat tar vi en promenad med vagnen. Hon sover mkt bättre inne, så ibland låter jag henne göra det å går ut efteråt så är hon vaken hela promenaden.

Resten av dagen har jag inga planer alls! Skönt.

frstn.. igår började verkligen Kerstin kräla på allvar. Hon har ju gjort det i 1,5 månad men igår gav hon sej ut på upptäcksfärd å började riva i grejjerna i tv-bänken, samt att hon tog sikte på Bamse å krälade till honom <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: