Skitnatt ush ush ush.

     Publicerat: 2011-02-03 Kl: 10:15:40 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Sikken jävla skitnatt!!! Först kunde jag inte sova pga ett mkt tråkigt besked om en kollega... när jag väl somnade vid 1, så vaknade jag igen vid 3 för kerstin vred å vände sej och sov oroligt. Då plötsligt sätter sej Polly under sängen. Detta är hennes sätt att tala om för mej att hon inte mår bra, så jag släppte ut henne och hon hade världens diaree stackarn. Väl inne, fortsätter Kerstin böka runt men jag somnar i 15 min tills Bamse väcker mej för att han piper vid altandörrn, han behöver gå ut åxå alltså, släpper ut honom, och han har ÅXÅ diaree. Å regnade gjorde det åxå. Väl tillbaka i sängen har Kerstin somnat gott igen, och jag kan somna. Hon sov ända till 9 idag och det utan mat! så 20.30 till 09.00.

Nu har Kerstin iallafall full koll på sin napp i sängen! Det är så kul att se på. Studerade henne lite och hon kan lite halvt vakna till åså söker hon med handen efter nappen, hittar den, å stoppar in den i munnen! hoho! det ser ju så himla sött ut. Så nu ska jag sluta plocka bort nappen, nu kan hon ju ha den när hon fixar det själv. Kanske tillåmed lägga dit en till nappis i sängen så hon lätt hittar en =) GULLIGT!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: