promme i solen!

     Publicerat: 2011-02-04 Kl: 14:11:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Idag när vi vaknade möttes vi ju av världens snöoväder och fick snabbt konstatera att nån förmiddagspromenad blev det inte tal om!
dock med lite ångest då jag inte orkat ut å gå på två dagar. MEN så efter Kerstins lunch-lur så sken ju solen och vi kastade på oss kläder och tog en promme jag, kerstin och vovvarna. härligt! Nu roar sej Kerstin på golvet och jag gör inget vettigt alls. Orkar inte ta mej för nånting, man tänker bara på hur operationen har gått, vet inget mer ännu...

Frstn så kruppar ju FB mer än nånsin, skittrist! Min profil är knäpp och visar inga inlägg efter 31 januari. Vår augustimammagrupp krånglar som sjutton och inlägg kommer och går hela tiden. FIXA för fasen skitfacebook!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: