morning på er

     Publicerat: 2011-02-23 Kl: 08:53:08 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


God Morgon!

Ny dag! Ja det är ottan som gäller för Kerstin... 7.30 men det är iofs ok för jag vaknar ändå vid 7 nuförtiden. Hon sover 11h i sträck utan ett pip å det får man ju va nöjd med :D

Igår kväll jobbade jag och det var trevligt. Men såklart är det ju himla deppigt med vår chef som drabbades av hjärntumör och opererades för ett par veckor sedan. Vi håller alla tummar vi har att allt ska gå bra, och snart kan komma tillbaka å jobba för både vi och hans patienter saknar honom <3

Idag ska vi städa och handla. Det är till min förtjusning jag upptäckt att det inte blir riiiktigt lika dammigt nu efter att vi byt ut vår ryamatta till en "korthårig" matta. tjoho!

Hörs senare, ha en bra dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: