back home

     Publicerat: 2011-02-16 Kl: 16:31:02 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Nu är vi hemma sedan 1,5 timme tillbaka. Resan gick bra, men numer sover inte Kerstin mer än 1-1,5 timme sammanlagt under hela resan och däremellan blir det stundtals lite gnälligt, men men, vad göra, hon får gnälla, lagom tills jag hittar nånstans att svänga av så har hon slutat ändå :P Nappen sköter hon ju själv vilket är skönt!

Nu har jag packat upp det mesta och Kerstin har ätit kalopps. Själv ska jag koka mej lite nudlar. Kanske hörs vi senare, kanske inte! :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: