24/7

     Publicerat: 2011-02-28 Kl: 13:03:18 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


God dag! Här har ni oss. Vi har inte gjort mkt annat idag än gått promenad, vart å handlat å tagit hand om Bam-Bam (marsvinet).
Han mår bättre, som igår typ. Äter lite men inte tillräckligt mkt dock. Men han har rätt mkt kraft tycker jag å kroppen. Vet inte riktigt vad som är fel asså. Men sålänge det går åt rätt håll så kämpar vi på! han har ju helt klart hämtat sej om man jämför med i lördags kväll, då var han ju på vippen å kasta in handduken.

Nu har jag skaffat BB 24/7 så kan jag kolla lite närsomhelst, rätt kul faktiskt. Hade det ett annat år med. Likabra å gå all-in! :P Nog för att jag jagar Kerstin större delen av tiden men jag kan ju lyssna på datorn iaf :P
Postat av: ulliso

Hej



Hittade hit från ett visst forum, ville bara säga hej. :)

2011-02-28 @ 14:55:44
URL: http://www.ulliso.se/blog

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: