Regn och Ica Maxi

     Publicerat: 2011-12-17 Kl: 12:50:18 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




Åh holy my vikket väder! Regn och slask dräller ner om vartannat. MEN jag tänker inte klaga. Jag har hellre detta vädret än snö. Snö är mysigt å allt men vägarna blir inge roliga, så jag föredrar skitväder trotts allt. Vi har just kommit hem efter att ha vart på Ica maxi och handlat. Jag kan verkligen tippsa om Maxi när det gäller barnkläder och skor! Dom har ett fantastiskt utbud av vinterskor till barn, bla märket PAX. Vi har köpt julklapp till Edward och en till Kerstin. Hittade en liten transportbur med en liten gosehund i och tillhörande veterinärgrejjer, fatta perfekta presenten till K!!! Nu ska vi äta lunch, korv å brö :D

Ha't fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: