Nya tider, ny frisyr?

     Publicerat: 2011-12-17 Kl: 23:52:02 | I kategori: Sofia-stuff | 2 kommentarer

Vad tycks?



Tycker jag gör mej jävligt bra i afro, eller vad tycker ni?



Och här då, vad tycker ni vore mest lämpat för Markus?
Postat av: Mini

Hahahaha!

2011-12-19 @ 13:34:54
Postat av: Jennifer

Alltså jag dööör! :D Haha

Markus i lång hår! Kanoners! ;)

Du passade i både blont å mörkt! :D

2011-12-20 @ 20:10:49

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: