Just ja!

     Publicerat: 2011-12-31 Kl: 17:25:12 | I kategori: Sofia-stuff | 0 kommentarer

Jag klippte lugg igår. Kände att nu ska jag klippa lugg och skred till verket. Trotts att jag för några år sedan stod och svor över min egenhändigt gjorda Gustav Vasa-look i badrummet och lovade mej själv att aldrig någonsin i hela mitt liv klippa lugg igen, iallafall inte på egen hand. Men nu stod jag där igen med kökssaxen i högsta hugg och lät årets bästa idee skrida till verket. Igen. Denna gången blev det helt okej sålänge man inte synar kanterna med lupp :D


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: