Julutstyrsel....

     Publicerat: 2011-12-21 Kl: 18:01:09 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



...ja det är vad man har att välja på när det kommer till juliga kläder.

Tänkte att Kerstin skulle få något lite fint till julafton. Tänkte mej nån tröjja eller lite enkel tunika i typ röd. Utan volanger, spetts och glitter. Mission impossible! Suck... Så, låt oss se vad vi har att välja på!

Antingen får man alltså sattsa på en klänning i rött, antingen siden eller sammet, med eller utan rosetter men aldrig utan volanger. Om man nu inte vill ha nån klänning till sitt barn men ändå vill ha något lite festligare så får man knalla över på pojkavdelningen och vad hittar vi där? Jo, skjortor och slipsar. And thats it. Nothing inbetween.



För vår del slutade det med en röd/blå/vit-rutig flanelltunika. Med volanger längst ner. Jag vill inte ha röd sammetsklänning, och heller inte skjorta och slipps till Kerstin på julafton. Tillslut fick jag kompromissa och ta det minst pråliga. Jag fåt leva med fjollerier längst ner, iövrigt var den rätt gullig. Den och jeansleggings får bli Kerstins juloutfit i år :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: