host host!

     Publicerat: 2011-12-30 Kl: 13:23:04 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer




Denna lilla damen har världens slemhosta och snorar som en tok. Hon hade ju 40° feber en dag förra veckan så det är kanske nån svit efter det. Hon är pigg och glad men hostar rejält idag. Igår hjälpte Bisolvon, men nu känner jag att jag vill ha nå redigt mot hostan så den slipper eskalera. Vill inte ha massa vakna nätter för varken mej eller K pga nån jäkla hosta utan vi ska till Vårdcentralen nu vid 14 så ska jag se till å få något som verkligen fungerar. Varför vänta tills hon hostat sönder sej lixåm :) Nyår imårrn åxå, skönt å ordnat med detta innan man behöver sätta sej på akuten i 12 timmar för att man inte var smart nog och tog en normal tid på VC en dag tidigare :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: