Halloj!

     Publicerat: 2011-12-10 Kl: 17:01:18 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Idag har vi varit i Ulricehamn och hälsat på Minna och Adde.
Mysigt och trevligt somvanligt. En mycket fin vän, Minna. Love! Bilden ovan beskriver rätt väl stämningen. En grinig Adde och en likgiltig Kerstin haha. Adde var helt klart inte på så bra humör idag så K roade sej själv bland hans leksaker.

Nu har vi varit och handlat till middagen i kväll. Det är jag å pappa för mamma jobbar. Det är så skönt att pappa är hemma igen och nu är cancern borta, han är FRISK! underbart!

Hade fått info från Kerstins dagis, och hon ska gå på en avdelning som heter Villerkulla, sött! På onsdag den 14e kl 9.15 ska vi vara där och första dagen är 9-15, ska bli sååååååå spännande!!!

Lite skralt blir det här i bloggen i helgen här, men snart är allt som det ska igen :)
Postat av: emeliehjaertajonas

Oh så skönt att höra att din pappa är frisk!! :D Lycka till nu med dagiset (jag säger också dagis trots att jag jobbat där tidigare)

2011-12-12 @ 08:54:25
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: