Sir <3

     Publicerat: 2011-08-16 Kl: 10:47:22 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



God förmiddag! Igår kväll var jag ute i Tosseryd och hälsade på hästarna, och vännerna. Dessutom var Lina där och red på sin förra häst Kiitos, som Linda äger sedan några år tillbaka. Det var uuuunderbart att träffa Lina igen! Och det gick ju finfint att rida för henne med :)

På vägen hem lyckades jag hamna i trafikkaos efter att Elfsborgsmatchen var slut. Dvs 1/5 av hela jävla Borås skulle hem med sina bilar. Tog mej över en timme att komma hem, en väg som vanligtvis tar 10 min. Kul.

Nu ska jag och mamma gå en promenad, och i efetrmiddag ska jag en tur till ridhuset och se när Linda tränar =)

Ha det fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: