mmmm Pizza

     Publicerat: 2011-08-29 Kl: 22:19:01 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer





Ja, jag ger min ettåring lite pizza, vaddårå?


Hade rester kvar från igår, jag tog min halva å K fick den fjärdedel som Markus lämnade kvar. Det gick ner med lätthet kan jag säga, och när Edward kom, så såg K till att proppa hans mun full med Hawaii, haha :D
Postat av: Mamma till T

Hur gick det på BVC?

2011-08-29 @ 22:31:02

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: