Höstshopping!

     Publicerat: 2011-08-16 Kl: 17:58:06 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Jahapp, då var det dax att köpa nya kläder till K igen. Sakta men säkert blir både byxor och tröjjor allt kortare i ben och ärmar. Undrar varför? Hehe. Dessutom måste man ju börja tänka på vintern redan nu med tanke på utbudet. Nu är det ju fyllt i affärerna med storlekar och färger och det sinar fort.

Idag har jag iaf köpt tre par nya velourbyxor, tre nya tröjjor, en regnjacka som matchar regnbyxorna hon har, och en vinterjacka. Overall köper jag längre fram, det är såpass dyrt så att det tar jag när vi behöver den. På byxorna köpte jag stl 86 och dom är rätt rejält långa, men dom var rätt smala och det gillas, och dragsko i midjan, gillas ännu mer! På tröjjorna provade jag stl 86 först, åså provade jag för skojj skull 92, och det skiljde knappt på längden, mest i ärmarna, så jag köpte 92 åså får vi vika upp en bra jäkla bit, men vad gör det! Regnjacka blev stl 80 och vinterjackan 86. Allt provade jag ut i affären, och det är bra stort nu, men somsagt ska det passa till hösten. Så när jag kommer hem ska jag märka upp hennes ytterkläder med hennes märklappar <3

Jag köpte ju kläder till henne på Bloms i Mellerud förra veckan, men där gjorde jag missen att int eprova det på K. Allt såg så stort ut och jag tänkte att "åh detta passar till hösten". Men insåg snabbt efter vi provat att det passade finfint redan nu. Så.... Den "höstshoppingen" blev lixåm mest "för-skojjs-skull-shopping" såhär i efterhand....



K posar i nya kläderna ;)


Alltihopa är från Lindex :)
Postat av: Linnea

Hahah alltså bilder när hon har jackan - underbar!

2011-08-16 @ 23:51:46
URL: http://bihanget.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: