Hallo!

     Publicerat: 2011-08-02 Kl: 21:23:42 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


WOHO två pluppar, vilket innebär att mobilen orkar dra runt nätet på datorn. Yey, dator, haha. Att uppdetera fb i mobilen å mobilblogga är lite sådär halvdeppigt asså :D


Idag har vi bara njutit. Det har varit fantastiskt väder. Jag har badat tre gånger. En gång med hundarna, en gång på stranden med Kerstin och sedan på eftermiddagen så tog jag ett dopp för mej själv och tvättade håret åså i vattnet, så jäkla mysigt å härligt. Jag älskar att vara här! Det är så fint och mysigt, och utsikten kan man ju sitter och blicka över i en evighet. Vi kommer åka hit på sommrarna from nu. Jag har själv växt upp med sommarstuga, dock vid havet, och jag vill gärna ge Kerstin samma upplevelse som jag själv fått. Stugan ligger ett par meter från Vänern med brygga och klippor runt om man kan bada ifrån. 5 minuters promenad bort ligger Campingen Vita Sannar, å där finns världens mest barnvänliga sandstrand, lite kiosker, närlivs åså. Toppen! Så nära men ändå så långt bort, när man sitter här i idyllen :)

Imorgon är det åxå spått fint väder så det blir en repris av dagen som varit. Torsdag är åxå spått fint, men på fredag ska det bli sämre så då ska jag åka till "Bloms" ett billig-varuhus här å köpa lite kläder till Kerstin. Dessutom verkar det som jag får den äran att möta upp Johanna och lilla Elma, som är här i Mellerud och skulle en tur till Vita Sannar!!

Ha det super!!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: