God morgon! Härligt att vakna upp till str...

     Publicerat: 2011-08-01 Kl: 09:28:40 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

img_5132 (MMS)

God morgon! Härligt att vakna upp till strålande sol och fågelkvitter. Det gör man inte var dag. Jag och Kerstin har just ätit lite frukost på altanen. K har sovit jättegott, jag tycker hon är så duktig som inte rörs av att man är på nytt ställe och ny säng. Men jag brukar ta med hennes insovda bäddmadrass och överdrag, tänker att då luktar det K och hon känner sej kanske lite mer hemma :) Igår kväll hade jag en av dom bästa i mitt liv. Bara jag och Markus och vi satt bara här ute å tittade ut över vattnet. K sov och jag kände mej verkligen som en liten familj. I eftermiddag kommer Markus syster med familj. Det blir trevligt men attans så skönt det var att bara vara här, vår lilla familj. Vi får styra upp det till nästa år helt enkelt! Ha en fin dag :)

Postat av: Nat

se till att njuta, såna fina dagar får man leva på senare i höst när det är regnigt och kallt

2011-08-01 @ 10:56:12

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: