för ett år sedan...

     Publicerat: 2011-08-10 Kl: 12:56:11 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer





JAG ÄR SÅÅÅ GLAD ATT JAG BLOGGAR!


Det är underbart att gå tillbaka och läsa om tiden före förlossningen, dagarna innan, när det satte igång... Dagarna efter K kommit och första tiden hemma. Den är så intensiv, så stark, så oförglömlig, men ändå, känns det så långt borta och minnena blir allt luddigare.
Postat av: sabina

tänk att de har gått ett år helt sjukt!

2011-08-10 @ 14:28:00
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: