YES!

     Publicerat: 2011-04-20 Kl: 21:10:07 | I kategori: Övrigt | 3 kommentarer


HAHA! Sikken lättnad att det utsketna äpplet från Göteborg föll på målsnöret i Sveriges Mästerkock! Maken till vidrig människa alltså. Så osympatisk och egoistisk och, och, och aldeles hemsk. Det var en fröjd å se hennes min när hon förlorade finalen! Skadeglädje är sann glädje.
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Du har inte tänkt på att tv vinklar saker och ting.

Hon är bara 18år och det kan inte ha varit så lätt att ta sig fram bland de äldre, som tror sig veta bättre.



Jag känner henne inte personligen men har följt hennes matblogg länge.



Hon är mkt duktigare än hon som vann och så duktig hon är.

Hon kommer deffinitivt att gå längre än vinnare ute i det verkliga livet.



Känns lite omoget att skriva så, som sagt jag känner henne inte, men saker och ting är oftast en sak på tv och en sak irl.



2011-04-20 @ 21:44:49
URL: http://www.annagirl.se
Postat av: Emma - Harrys morsa

Haha guuu va gött! Jag såg bara kanske 2 avsnitt men guuud vad jag ogillade den där bruden! fan vad gött att hon inte vann!! Detta gjorde nog min kväll :D TACK! Haha

2011-04-20 @ 22:16:30
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Postat av: Markus

Underbart att se denna storm av skadeglädje som sköljde över internet igår. Btw mellan vitt och svart kommer grått.

2011-04-21 @ 07:42:50

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: