underbara väder!

     Publicerat: 2011-04-23 Kl: 13:43:34 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

Vår dag i bilder :)





Postat av: Åsa

Glad påsk på både dig och din lilla påsk-Kerstin!

Jag har följt din blogg länge och vill tacka för många goda råd kring hur du gör med lilla Kerstin. Jag brukar gå tillbaka å läsa hur/vad ni gjorde när hon var lika gammal som min dotter som är född i början av december. Nyss fick jag bekräftat att jag nog har rätt bra rutiner kring mat och sov, då jag läste hur du gjorde när K var knappa 5 månader. (Ammar kl.7, eller iaf ngn gng mellan 6 och 8, sover 30 min ca kl.10,

ammar kl.11,

sover ofta lite längre när vi promenerar runt kl.12-13,

ammar kl.14,

liten tupplur ca 30 min vid 16,

ammar 17

och sedan sista kvällsamningen ca. kl.20.

Under natten vaknar hon en, ibland två ggr och vill äta, förutom de sista nätterna då hon har ätit kl.1 och sedan vaknat kl.3 och legat och jamsat och skrikit.

Har du några tips på vad man kan göra när det varken hjälper att ignorera eller att ta henne till min säng och trösta, klappa, lugna?)

Har du några tips på hur jag kan introducera smakportioner i mitt dagsschema. Tänkte börja med det vid 14-maten, tror du på det?

Som om du vore nån form av expert... ;) Jo, det tycker jag att du verkar vara, med mycket kloka värderingen!

Påskhälsningar Åsa och lilla Tilda

2011-04-23 @ 16:32:14
Postat av: Vånkan

Vilken liten solstråle Kerstin är! :)

2011-04-23 @ 22:51:24
URL: http://krokovankan.wordpress.com
Postat av: Isabelle

Va fina ni är, vårtjejorna!!

2011-04-26 @ 21:11:03
URL: http://www.belliz.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: