trottsade mitt ägg-head

     Publicerat: 2011-04-10 Kl: 14:04:34 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


...och tog en promenad i det exeptionellt vackra vädret! Efter en citodon och en timme på soffan medans Kerstin sov så kändes det lite bättre. Och sikken underbar promenad, sååå härligt väder :)

Fy fan rent utsagt för at vakna med sån huvvevärk. Kände det redan igår eftermiddag. En sådanhär morgon saknar man tiden utan barn då man kunde dra täcket över huvvet och sova bort skiten.... Eller åtminstånde önskar man att man inte var ensam hemma med bebis. Det var bara att gaska te' sej och gå upp med älskade lilla underbara glada pricken Kerstin <3 Inte fy skam det heller iofs. Markus kommer hem i eftermiddag så då ska jag lägga mej på soffan och vila lite. Även om Kerstin är glad och snäll och "lätt" så är det ju fullt upp ändå med "ajja inte den! "ajaj inte vattenskålen!" "akta kerstin så du inte trillar när du står där..." nästa sekund BBUUÄÄÄÄÄÄÄÄ "såja Kerstin ingen fara du bara slog huvudet för 20:e gången idag" osv.

Hoppas ni har en prima dag <3
Postat av: Emma

Tack för din kommentar <3



Det är ju så att oavsett om man har ett "snällt" barn eller ett med, förhoppningsvis temporära, humörsvängningar så är det lite av en pärs att vara förälder - speciellt då man är trött, sjuk eller ensam hemma. Man får göra så gott man kan, och det är ju samtidigt helt underbart :) Skumt det där.



När det är som värst och jag tänker att nu pallar jag fan inte mer så tänker jag på alla de som har sjuka barn eller förlorar sina barn, och så blir jag tacksam över att han i alla fall är frisk och kommer ihåg hur glad jag är över att jag har honom :)



Ser fram emot så att kunna ses i sommar. Hoppas Minna kan vara med. Så kanske Kerstin kan lära pojkarna hur man uppför sig :)

2011-04-10 @ 15:09:53
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Theres

Verkligen kap :)



Usch JA. Jag har migrän ibland och det är ju inte att leka med. Starkt gjort att komma ut ändå. Blir det likadant för dig att du blir ljus- och ljudkänslig?



Håller med om att det är de gångerna man saknar att inte ha barn, att bara få ligga ner och ta det lugnt och inte behöva ha dåligt samvete för det.



Hoppas att du mår bättre snart!

2011-04-10 @ 20:55:08
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: markus

Måste då säga att Kerstin har en ovanligt snygg mössa. UTV SOTC!

2011-04-13 @ 09:39:39

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: