snor vare här!

     Publicerat: 2011-04-05 Kl: 11:04:51 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Här vare snor! Snor, snor, snor. Ujujuj, Kerstin bytte magsjuka mot förkylning, oj så hon snörvlar den lilla tösen! Vi snörvlar ikapp jag och K. Jag har fått nått bakslag på min förkylning och har börjat om med halsont och snor. Trevligt. Kerstin är dock pigg och glad, men sover lite mer än vanligt. Sovit natt mellan 20.00 och 09.00. Jag klagar inte, jag behöver sova jag med. Nu sover hon förmiddag trotts att hon vaknade 9. Likabra att sova bort det dumma <3

Vi hörs lite senare :)
Postat av: Linnea Jonasson

Krya på er tjejer!

2011-04-05 @ 11:39:27
URL: http://bihanget.blogspot.com

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: