Nya vs Gamla luren

     Publicerat: 2011-04-30 Kl: 18:39:14 | I kategori: Sofia-stuff | 0 kommentarer

Nu har jag gjort lite jämförelsebilder med nya och gamla luren. Jag tycker min gamla tar bättre och skarpare bilder, men på dessa exempel, som tagits inomhus, i skugga, sol osv, så drar nya luren längsta stråt hela tiden. Nya luren tar bilder med lite skarpare färg, och i solen är bilderna väldigt snarlika. Ändå är det något med skärpan som jag inte kan sätta fingret på som är bättre med gamla luren. Eventuellt kommer jag ha kvar mina gamla lur och använda den som kamera, den är mkt lättare att föra över bilderna till datorn med åxå.








Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: