Mot Stockholm

     Publicerat: 2011-04-07 Kl: 08:16:00 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Nu är det dax att bege sej.. Ingen återvändo, ska ju jobba i eftermiddag.
Mår dock risigt asså. Tror jag har bihåleinflammation, iaf en lindrig variant. Det spränger i pannan och kinderna, och böjjer jag mej frammåt blir det ännu värre. Dessutom snyter jag det grönaste segaste jäkla slime-snoret jag nånsin skådat. Får se hur det känns imårrn (idag hinner jag ju inte oavsett), å är det inte bättre kanske jag får gå till doktorn? Eller kan det gå över själv?

Kerstin mår iaf mycket bättre, lite hosta bara, men inte alls som igår.

Hörs när jag kommit fram :)
Postat av: sara

Ska du verkligen gå till jobbet och smitta alla där då?

2011-04-07 @ 11:01:07

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: