Min tappre K!

     Publicerat: 2011-04-02 Kl: 14:10:20 | I kategori: Kerstin | 1 kommentarer


Hej från en pigg och glad Kerstin!

Efter att Kerstin somnade brevid mej, så sov hon som en stock, helt utmattad ända till 8.40. Då vaknade hon och var glad som om inget hänt, lilla gumman. Jag la över henne i hennes egen säng när hon sovit en timme brevid mej. Dels för att jag inte kan sova om hon ligger där, samt att jag tycker det känns tryggare att hon sover i sin säng, på sitt larm, speciellt när hon är sjuk. På morgonen drack hon en hel del vätskeersättning och även NAN. Sedan fick hon runt lunch lite fruktmos, och nu har hon fått lite mat-puré. Allt har stannat i magen, och hon har bajsat en hårdis, så hon verkar fit for fight igen, min lille kämpe! <3
Postat av: Josäfin :>

Åh vilken gryymt söt design du har :D

2011-04-02 @ 16:30:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: