Middags-premiär

     Publicerat: 2011-04-15 Kl: 18:03:26 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer

Från och med nu så ska Kerstin få börja äta mat-mat två gånger per dygn. Till lunch kommer det fortsätta vara burk-mat, men middagen vid 5-6 kommer få bli det samma som vi äter här hemma. Så idag har jag lagat köttfärsås till oss, så jag tog ut till Kerstin innan jag saltade resten. Till det mjölkstuvade jag makaroner. Det var helt okej tyckte Kerstin. Fick muta liiite. Imårrn ska hon få korv tänkte jag :D Frågade ju lite på BVC igår om vad hon kan äta å inte äta, så nu har jag rätt bra koll på det. Stor tjejj nu, ett mål som inte är puré, bara mindre bitar av "vanlig mat" :)



Stuvade makaroner och köttfärsås :)


Äter både lite själv, och från skeden :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: