Kerstin på PRAO

     Publicerat: 2011-04-14 Kl: 15:41:04 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

Idag har Kerstin varit med mej på jobbet. Jag åkte in till jobbet idag för att göra en foderbeställning från Hills. Detta av snällhet gentemot mina kollegor eftersom, om jag beställer från alla leverantörer på tisdagen när jag jobbar (vilket jag egentligen hade behövt denna vecka) så kommer allt foder samma dag, och det blir både jobbigt och svårt att hinna bära in. Så, vi tog en sväng ut idag. Kerstin har hjälpt mej på sitt sätt och jag har förklarat för henne hur man beställer foder, och vi har fyllt på lite i hyllorna.



PRAO på operation


Titta till dom nyopererade djuren


Fylla på lite säckar i hyllorna


Kolla lite utgångsdatum så allt står rätt till!
Postat av: Theres

Vad söt hon är! :) Och vad snällt att hon hjälper mamma ;)



Ja det är konstigt.. Jag har aldrig känt att jag skulle kommentera så.. Idag sa jag "åååh vad liten och söt" men det var för att jag fick hålla i en liten 3 månaders och inte "men gud vad liten för att vara så gammal haha!". Har ni "råkat ut" för nåt sånt?

2011-04-14 @ 18:33:26
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

Så det finns en sån bebis alltså?! ;) Är hon medel i utveckling och mat också?



Hon är verkligen go Kerstin. Och du verkar också vara det :) Synd att ni inte kunde komma förut!

2011-04-14 @ 18:44:49
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Filippa

Så duktig hon är! =)

2011-04-15 @ 08:12:07
URL: http://pysselflisa.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: