Duktig K

     Publicerat: 2011-04-06 Kl: 13:28:19 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer

Kerstin har sedan en liten tid lyckats dra sej upp på fötterna mot saker, lite vingligt en det tar sej. Idag lyckades hon tillochmed förflytta sej längs med fotpallen och fotöljen, duktigt! Dessutom ser jag att hon parerar lite om hon mister balansen, istället för att drutta ner direkt. Hon är inte så stabil, men övning ger färdighet :D



Postat av: Emma

Hon e så duktig :) Vilka små söta tossor/skor förresten! Vart är de köpta?

2011-04-06 @ 16:02:38
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Nina

Det är läskigt vad snabbt Kerstin utvecklas! Lukas som är född 11 juli 2010 har ungefär samma färdigheter som lilldamen och då är han ändå lite äldre. Coolt tycker jag!

2011-04-08 @ 13:26:52
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: