Do the donut!

     Publicerat: 2011-04-19 Kl: 22:58:42 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

I Big Brotherhuset denna veckan har det bakats DOnuts i BB's egen donut-fakrik. Eftersom jag ser väldigt mycket på BB-live, så har jag således suttit och dregglat frånaför datorn och sett dessa runda vackra goda donuts ta form. Jag bad Markus köpa åt mej igår, men då var det slut i affären.. Men idag, när jag kom hem från jobbet....







Han har alltså bakat egna donuts!!
Postat av: Hanna

Aw! Det är såna saker som gör att man håller ihop hela livet! :)

2011-04-20 @ 10:39:05
URL: http://hanna1988.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är sååå gulligt :) Och fan vad sugen man blev nu...

2011-04-20 @ 10:49:10
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: