Borås!

     Publicerat: 2011-04-22 Kl: 15:15:16 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Imorses klockan 07.00 gick färden mot Borås. 11.00 anlände vi efter en mycket smidig tur utan stopp. Kerstin sov mestadels av tiden. Man märker att hon sitter bättre i nya bilstolen, inget gnäll alls, vilket det blev mot slutat i babyskyddet. Nåja! Här är det över 20° i skuggan och vi sitter ute. Kerstin har fått en gunga av bestefar och mormor, den hänger på samma plats som min gunga gjorde när jag var liten :). Nu sover Kerstin (och Markus) och jag tänkte åxå vila en stund. Här komemr lite bilder på en glad Kerstin som gungar i vårsolen!  Gla' Påsk frstn!


Tack för gungan bestefar <3


Gladskiten premiär-gungar!


Gunga med pappsen :)


Titta, jag kan gå om jag får hålla i mej <3
Postat av: Emma

Vad härligt ni verkar ha den :) Det är en sådan gunga jag köpte till Nico idag, men vi vet inte vart vi skall kunna hänga den än så länge... Saknar lämpligt träd tror jag.

2011-04-23 @ 16:49:15
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: