vad klagar jag över egentligen?

     Publicerat: 2010-09-15 Kl: 15:01:05 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Efter en långpromme sover Kerstin gott kvar i sn vagn utomhus

jag har tur som har en bebis som inte är jobbig BÅDE nätter och dagar iallafall. hon är så nöjd och glad och lugn hela dagarna. sover gott i vagnen, i babysittern, sitter och kikar sej omkring och roar sej med sin napp på egen hand, och jag har tid för både mej själv, vovvar och hemmet. måste tänka på det i natt om det blir lika igen att jag inte kan behålla lugnet! måste åxå tänka på alla som inte KAN få barn. man ska vara tacksam, även när det är jobbigt. tänk positivt tänk positivt. och vad klagar jag på egentligen? om jag har 21 timmar som är mysiga med min bebis och 3 som är jobbiga? vad är jag för finsmakare egentligen???

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: