mårrn mårrn

     Publicerat: 2010-09-09 Kl: 09:04:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

tre-timmars sovpass är visst nya modeflugan... kerstin somnade vid 22.30... vaknade 02, 05 och nu strax efter 8... bläääää! jag som vill ha iaf 5-6h sömn i sträck som vissa andra nätter. så vill jag ha det. jag beställer det här och nu. vid 5 orkade jag inte amma så gav flaskan. fan vad gött det är att ge flaska, man vet exakt hur mycket hon ätit och fort går det... nu ammar vi igen... från högertutten faktiskt, just nu funkar det visst... det var vår dagliga natt-rapport det ;)

så, vad händer idag? ska försöka ta mej ut till jobbet och hälsa på på eftermiddagen. vi har ju fått jackor från jobbet så dom ska jag hämta :). sedan måste jag åka och handla åså ska jag försöka duscha, hela kroppen är ju full med gammal mjölk nuflrtiden. fräsch som fasen.

hade gött!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: