mammagrupp

     Publicerat: 2010-09-13 Kl: 15:12:34 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


sådan mor...


...sådan dotter!

idag har vi varit på första mammagruppsträffen. det var väl okej, inge vidare drag, men det blir nog bättre när man lär känna varann lite mer. vi var 6 stycken, 5 förstagångsmammor och en som hade fått barn nummer två. en såndär van ammare dom daskade fram tutten sådär lite ledigt och avslappnat hehe... själv åkte jag hem nu när kerstin vaknade (hon sov hela träffen, social unge det här, eller inte). så nu ammar vi hemma i lugn och ro. jag och kerstin kör färgmatchat idag med rosa tröjja å svarta byxor och var såklart snyggast av alla :D

det är så kul med kerstins namn. det framkallar alltid ett "åååhhh lilla keeeerstin, vad söööött" hos folk. samma idag, vid presentationen. det var ju alvin, tilda, gustav, kate, calle... åså kom vi till oss, och jag presenterade mej och kerstin. varpå alla i kör utbrister "åååh keeeerstin, åååh va sööött" haha...

kerstin blev åxå vägd och mätt och vägde idag 4464g, 100g+ på en vecka, liiite i underkant så vi fortsätter med ersättning som vi gör... hon behöver lite extra bevisligen.

hoppas ni har en bra dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: