svar:

     Publicerat: 2010-09-18 Kl: 16:16:43 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

ang läggningstider:

hittills har kerstin varit en klocka på den punkten. beroende på tiden hon somnat har hon vaknat exakt antal timmar senare osv. när hon sovit fyra timmar första sov-passet har det verkligen gått å ställa klockan. somnade hon 11 vaknade hon 3, somnade hon 12, vaknade hon 4.. somnade hon 2 vaknade hon sex... 3... vaknade 7 =)

och nu när hon sovit sex timmar har det vart lika. igår somnade hon 30 min tidiagre än igår, och vaknade 30 min tidigare för första natt/morgonmålet, så jag tänker iaf prova jag =)

i kväll lägger vi henne en timme senare åså får vi se. alla barn fungerar väl olika och jag tar förgivet att det inte alltid kommer vara just så här heller men NU är det så iaf =)

Alla ni andra mammor; hur fungerar det med sömnen för era bebisar?




Postat av: Emma

Du läser ju min blogg så du vet ju :) Nico sover fortfarande korta, oregelbundna pass för det mesta.

Som Hampus sa: Han kommer tro att han heter skitungen..hehe... men vi säger det med kärlek ;)

2010-09-19 @ 05:40:42
URL: http://thehouseinmydreams.blogg.se/
Postat av: Belliz

Robin sover olika varje natt, har inte blivit någon rutin där. Vissa dagar sover han bra, vissa nätter har han ont i magen och gråter mycket. Längtar till man får sova lite längre pass igen!

2010-09-19 @ 17:31:49
URL: http://www.belliz.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: