suprise suprise

     Publicerat: 2010-09-24 Kl: 11:05:21 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



kerstin överaskade mej med att somna om efter frukost nummer två! hon ligger å sover på pappsens plats i sängen här brevid. det brukar inte hända, inte sådär direkt, hon somnar efter en stund igen, en förmiddagslur lixåm. så nu har hon snart sovit i tolv timmar med avbrott för mat såklart vid fem och vid nio. så idag ska jag inte klaga på sömnen ;)

idag tänkte jag ta en tur till farsta. utöka kerstins garderob igen. hon kan ju ha stlk 50 på bodysarna från hm ännu men ska köpa några nya nu, i rosa! i 56 garderoben finns inte en enda rosa body och jag tycker det är så fint så det ska hon ha! ska köpa ett par rosa byxor med för det finns inte heller. och nya strumpor. ska kasta alla skitsockor och bara ha dom tjockis-sockona från hm som sitter som berget. kan visa vilka jag menar sedan för det där med strumpor till bebis är ju en historia för sej.

nu ska jag väcka lilla kerstin nu får det vara slut på sovandet!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: